neděle 25. března 2018

Botanica Slavica | Krása a zdraví z přírody



Ahoj,

vítám Vás po delší době u kosmetické recenze. S příchodem jara, prvních hřejivých paprsků slunce a svěžího vánku mi osud přivál do cesty novou přírodní kosmetiku. Ráda bych Vám v dnešním článku představila slovenskou značku Botanica Slavica (dále jen BS nebo Botanica) a poreferovala Vám o produktech, které jsem testovala.

Příběh firmy, jež se zrodila doslova z malého semínka a vyrostla v krásnou léčivou rostlinu, si můžete přečíst i na stránkách BS.

V první řadě musím vyzdvihnout přátelský a milý přístup, Botanicu jsem oslovila sama a na rozdíl od jiných firem jednají slušně a laskavě, což se málokdy vidí. Oceňuji rychlost domluvy spolupráce i třetí kosmickou, kterou balíček "přilétl". Nemohla jsem se dočkat!




Na zrecenzování jsem si vybrala pleťové tonikum a pleťové sérum z řady 9 divů plodů. BS nabízí různé přípravky, od šamponů na vlasy po koupelové sole, a řadí je do tří řad podle extraktů, které obsahují – 9 divů bylin, 9 divů květů a již zmíněných 9 divů plodů. Protože mě baví zkoušet přírodní kosmetiku, čekalo mě opravdu příjemné překvapení.


Pleťové tonikum

Výrobce uvádí, že přípravek je vhodný pro každodenní čištění jemné až extrémně citlivé pleti se sklonem k dermatitidám, ekzému a akné. Základem tonika jsou jalovcový a růžový hydrolát a dále obsahuje extrakt z devíti druhů plodů: růže šípkové, brusnice borůvky, arónie černoplodé, rakytníku, bezu černého, jalovce, révy vinné, jírovce maďalu a jabloně nízké.

Lze jej považovat za květinovou vodu, ovšem se značně pestrým a vylepšeným složením. Pokud Vám nevyhovuje silná parfemace  klasické růžové vody, můžete vyzkoušet tento produkt, jelikož voní jen opravdu lehounce a svěže po bylinkách. Každý den si s ním čistím pleť, která se stává hebkou a svěží.

Lahvička je opatřena praktickou pumpičkou s rozprašovátkem. 




Pleťové sérum

Ze stejné řady (9 divů plodů) jsem vybrala i sérum, což je typ kosmetického produktu, který zkouším poprvé v životě. Voní naprosto fantasticky, jako sladký dezert z lesních plodů politý horkými malinami. 

Výrobek je určen na každodenní doplňkové ošetření normální až suché pleti se sklony k rosacee (růžovce), ekzému a dermatitidám. Obsahuje šípkový, jobobový, meruňkový olej a olej z hroznových semínek + extrakt z devíti druhů plodů: růže šípkové, brusnice borůvky, arónie černoplodé, rakytníku, bezu černého, jalovce, révy vinné, jírovce maďalu a jabloně nízké. Samé fantastické věci, že? Není náhodou načase dodat Vaší pleti řádnou dávku vitamínů a živin přímo z přírody?

Sérum jsem si zvykla používat každý den po ošetření tonikem. Přiměřené množství (asi jednu pumpičku) rozetřu po celém obličeji a nechám vpít. Pleť je viditelně vyhlazená, jemná, ošetřená a "napapaná". A pozor, není ani trochu mastná! Ani poté necítím potřebu mazat se ještě krémem. Miuška se sérem namazala a pak jen řekla "boží, je to boží".




Jsem velmi ráda, že jsem získala možnost vyzkoušet takto skvělé produkty téměř z přírody a určitě bych ráda vyzkoušela i výrobky z již zmíněných dvou jiných řad. Děkuji Botanice za zaslané produkty a jsem ráda, že jsem Vás s nimi mohla seznámit. Určitě doporučuji BS vyzkoušet lidem, kteří rádi zkouší novinky v oblasti přírodní kosmetiky, nebo se může hodit i jako hezký dárek pro každou ženu.


Love
D.Doe

* jedná se o spolupráci/o reklamu

Žádné komentáře:

Okomentovat